Wednesday, December 5, 2007

توفى الى رحمة الله تعالى دكتور السيد كامل



انا لله وانا اليه راجعون

رئيس قسم الفارما ا.د. السيد كامل

رئيس القسم الوحيد اللي دخل محاضرات يجي 3 شهور
اي نعم كان بتاع تهديد ووعيد
بس كان بيخوفنا بس
اهو بعد البكالريوس ماجستير ودكتوراه
وفي الاخر

{كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ} (57) سورة العنكبوت
{كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ وَنَبْلُوكُم بِالشَّرِّ وَالْخَيْرِ فِتْنَةً وَإِلَيْنَا تُرْجَعُونَ} (35) سورة الأنبياء

هوا كان عنده التهاب كبد سي
ودخل في غيبوبة ومشاكل في الاجازة الكبيرة عشان كده محطش امتحان الدور التاني
ومنزلش محاضرات السنة دي
في ناس مبتبقاش فارقة معاها
بس لما يكون حد عاصرت معاه وقت من حياتك
بعدين فجأة قالك دا مش موجود
بتحس بحاجة بغلط
وانها مش مستاهلة
جدير بالذكر برضو ان السنة دي مات دكتور صلاح فضل بتاع الاناتومي
واللي قبل اللي فاتت مات دكتور وجدي بتاع النيورو
وكلهم ناس علمونا ولو حاجة


على الاقل ندعيلهم بقى

اللهم اغفر له ، اللهم ارحمه ، اللهم عافه واعف عنه ، اللهم أكرم نزله ، اللهم وسع مدخله،اللهم اغسله بالماء والثلج والبرد،اللهم نقه من الذنوب والخطايا كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس

1 comment:

Dr Gad said...

انا لله وانا اليه راجعون

انا عاصرته قبل رئاسه القسم وكان من احسن الدكاتره بجد وكنت بحب محضراته ربنا يوسعه برحمته يارب